Mjölkmustasch!

Vi tog oss ut på en liten promenad idag.. Vi behövde få lite luft och Edward är ju alltid sugen på att komma ut så han blev så himla lycklig när kopplet plockades fram. Han vet att koppel = promenad. Stackarn får inte komma ut på så mycket promenader längre.. Det ska bli bättring så fort jag är lite mer på benen igen! Annars har vi bara chillat hemma. Jag blev kvar i sängen i morse och kollade på säsong 3 av Skam. Sen har det mest bara varit soffan resten av dagen. Tråkigt att använda hela mellandagarna till att må för dåligt för att orka göra något, men vad gör man. Vi har haft det supermysigt ändå. Massa gos i soffan och massa filmmys. 


Imorgon åker vi till Östhammar igen för att fira nyår där likt förra året hos Johans en vän. Vi blir några par som ska laga trerätters och spela spel och ha en mysig kväll tillsammans. Jag är lite rädd för att jag inte kommer fixa en helkväll med mitt nuvarande mående, men jag hoppas att det går bra. 

Edward blev alldeles snorig på prommisen. Det ser verkligen ut som en mjölkmusche. Lille knäppgrisen, haha! 



Kommentarer
Postat av: mormor

Gott Nytt År till er <3 <3 <3

2016-12-31 @ 09:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0