Mamigos!

I eftermiddags kom pappa, Maria och Alice till oss på lite julfika. Mysigt! Det var ett tag sedan de var hos oss så det hade hunnit hänt en del sedan sist. Sen åkte jag med dem ut till Hääs. Jag ska ha sleepover hos mami ikväll och imorgon. Vi ska bara mysa och så ska jag förhöra henne lite inför hennes tenta på fredag. Jag tycker att det är så häftigt att mami vågade hoppa på en utbildning för att kunna jobba med det hon velat länge trots att hon inte är superung längre (sorry mami, haha). Du är grym!


Nu har jag alltså bäddat ner mig i soffan hos mami.. Saknar redan mina boys men jag borde klara att vara utan dem tills på tisdag (brors jag vet att du tycker att jag är fjollig nu, haha. Men en eloge till er som klarar det här med distansförhållande. Vi skulle vara sämst på det!).. Det är ju det där med att sova själv som är värst med att vara ifrån varandra tycker jag. Man saknar liksom boyfriends arm att ligga på och snusa in sig i hans famn. Det finns inget mysigare än när man vaknar till på natten av att den stora skeden kryper närmare intill a la sked och gosar in sig i nacken. Sjukt vad snabbt man "vänjer sig" med människor i ens omgivning. För 1,5 år sedan visste jag inte ens att Johan existerade och nu kan jag inte tänka mig ett liv utan honom ❤️


Kommentarer
Postat av: Engaaaage

Hahaha! 😂❤️

2016-12-12 @ 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0