Underbara dagar på västkusten!

Vi har haft det så himla mysigt! Vi körde en liten walking down the memorylane den här semestern.. Vi åkte ju till Stenungsund förra året efter att ha känt varandra i bara 2 veckor. Vi älskade stället då så vi ville åka dit i år igen. Det var en fin födelsesagspresent my love. Vi bodde på Stenungsund Yacht Club och Johan hade bokat ett jättefint rum åt oss.

Vi kom fram till Stenungsund runt lunchtid i söndags. Vi slappade på hotellrummet ett tag när vi kom dit och sedan gick vi till spat. Så himla mysigt och fint spa. På kvällen gick vi ut och åt vid hamnen i Stenungsund.

Igår sov vi ut länge.. Efter frukosten åkte vi till Orust och hade några mysiga timmar där. Vi åt lunch på ett jättemysigt ställe vid en fiskebod. Drömmen!
När vi kom tillbaka till hotellet tog vi en powernap och sedan hängde vi på spat några timmar. Målet med denna lilla tripp var att vila upp oss och bara mysa med varandra! ❤️
Efter spat gick vi till rummet och gjorde oss iordning och sedan gick vi ut och åt på hotellets restaurang på bryggan vid havet. Så fint! Där satt vi i flera timmar och åt och pratade. Supermysig kväll! Och dag också såklart..

Vi sov till kl 9 idag. Vi åt en lång frukost och sedan checkade vi ut från hotellet. Vi gick och strosade lite i Stenungsund innan vi åkte hemåt. Jag har tagit mitt 7:e (och sista) hål i örat idag. Jag vet inte vad jag har fått för ryck men jag har kommit på att jag tycker att det är sjukt snyggt med hål i öronen, haha. Nu tycker Johan att det räcker så jag har lovat att det här var mitt sista på läänge nu.

Vi stannade till vid Göta Kanal och så åt vi lunch på vägen. Det har gått bra att åka hem. Vi har lyssnat på podd, suttit och pratat och så har jag sovit lite.. Vi kom hem för ett tag sedan och hade en tanke på att åka till huset en sväng. Men vi blir kvar hemma ikväll! Imorgon åker vi ut till huset med massa ny energi istället (eller det önskar jag iaf att jag hade kunnat sagt, men jag har så himla ont hela tiden nu och det tar så sjukt mycket onödig energi.. B L Ä !)

Tack älskling för världens bästa födelsedagspresent och världens mysigaste dygn på västkusten!

(Johans aktier sköt i höjden i morse så han fick dispens att hålla koll på dem under frukosten.. Annars har vi varit näst intill telefonfria, förutom att jag knäppt en del kort då. Superskönt! Man blir så mycket mer närvarande när man inte sitter ihopklistrad med telefonen hela tiden, vilket man tyvärr ofta gör)..