Livet efter dig!

Efter sjukhuset gick vi ner på stan en sväng jag och Fia. Hon blir kvar en natt till, så mysigt! Vi gick runt i lite butiker och sen satte vi oss på Waynes och åt middag. Efter cafehänget gick vi på bio. Vi såg Livet efter dig! Det var den finaste, bästa, sorgligaste, fruktansvärdaste och mest fantastiska film jag sett! Om ni inte sett den, SE DEN! Jag vet att jag sålt in filmer förr, men ni kan glömma alla filmer jag någonsin nämnt. Ska ni se en film i år så ska ni se Livet efter dig/You before me. Älskade den!! ❤️ Nog för att jag sett Fia gråta till filmer förr, men denna tog alla priser. Hon var blöt ner på hela bröstet och linnet, haha! Så söt! Tänk att vi är så sjukt olika varandra och ändå stått ut med varandra så länge..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi bädda ner oss i sängen framför tvn. Skönt att slippa sova själv!

Jag råkade tippa ur halva popcornlådan.. Fias första reaktion var att det var synd om städerskorna, jag blev ledsen för att det blev mindre popcorn till oss! Haha! Nejdå, skooja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0