Höstkänsla!

Det känns verkligen som att hösten är här nu.. Nog hade jag gärna haft sommar och värme någon månad till allt men jag älskar verkligen hösten. Mysigare årstid finns inte! Min "kärlek" till hösten kom nog ungefär i samma takt som att jag blev sämre och sämre i sjukdomen. Sommaren kan verkligen ge mig prestationsångest. Man ska/vill göra så himla mycket hela tiden och vi svenskar vill ju verkligen maxa sommaren eftersom den bara kommer några månader varje år.. Så att ligga inne sjuk och dålig en solig, varm sommardag ger mig prestationsångest deluxe. Men att ligga i soffan med tända ljus, titta på serier och höra regnsmattret mot rutan gör liksom hela den här sjukhistorien lite mer "ok" när det är höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0