Harkskärsdagen!

Idag har Johans bror och hans flickvän varit på besök hos oss i huset. De kom på lunch och fika. Trevligt! Det skiljer 6 år mellan Johan och hans storebror Fredrik. Det skiljer dock desto mer mellan mig och Fredriks flickvän då hon är lika gammal som min mami. Så kan det gå när den ena brodern hittar en ung flickvän och den andra ville ha en äldre, haha. Men vi har trevligt ihop allihopa! Ålderskillnad känns mindre och mindre betydelsefullt ju äldre man blir.

Johan har jobbat på sedan de åkte men jag har inte gjort nästan någonting idag.. Jag är inte alls pigg så jag glider mest omkring.

Imorgon kommer mami, Thomas och Simon hit och ska hjälpa oss i två dagar. Så snällt! Vi står med öppna armar och tar emot dom, haha.

Det var tydligen "Harkskärsdagen" idag vid hamnen. Vi hörde musik så vi gick dit och tittade men vi blev inte så långvariga. Medelåldern på tillställningen var inte jättelåg direkt, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0