Hallon från Harkskär!

Imorse åt vi hallon från vår egna tomt till frukost när vi kom ut till huset! Härligt att bara gå ut på tomten och plocka.. Ja jag vet att det är mycket tjat om hur "härligt det är att ha en egen tomt" bla bla bla. Men jag älskart, haha!

Johan håller på river ur sista delen av golv nu. 2/3 är klart och nu är det alltså sista tredjedelen kvar att göra och sen kan vi (Johan) bocka av golvfix för en väldigt lång tid framöver. När den sista delen golv är klar kan vi äntligen gå över på "ytskikt". Det är då det roliga börjar på riktigt! Längtar!!

Jag är snart klar med 3 av 4 sidor målning på huset. Då är det bara en gavel (borsta och två strykningar) och det vita kvar sen är huset fint (läs finare, haha) på utsidan!

Ikväll var vi bjudna på middag till papi. Vi åt tacos och jag vet inte när jag åt det senast. Mums!

Tack la familia för en mysig kväll! Det blev inga kort knäppta där ute men en spegelselfie kan man väl bjuda på iaf!

Hittade en bild på Musch blogg så jag lägger ut den iaf, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0