Golvet är klart!

Vi har varit i huset hela helgen.. Jag mår inte bra och jag är så himla ledsen över det. Men det positiva är att min fina älskling blev klar med hela golvet igår. Nu kan vi gå överallt. Helt sjukt vad han har krigat på. Han är grym!! Nu börjar äntligen det roliga. Eller golvvärmeslangarna ska ju på plats och sånt först, och några väggar ska byggas upp igen, men sen kommer golv, väggar, tak, kök och badrum. Woho!

Jag målade klart framsidan sista svängen igår också så nu är huset helt färdigmålat! Så. Himla. Skönt.
Nu är det bara dörren kvar. Jag slipade av den igår och målade den första svängen. Den kommer bli så fin!

Nu ser det ju ut som att det var Johan som slipade och fixade dörren men det är fel. Haha! It's made by me. Han var bara gullig och hjälpte mig visa hur jag skulle göra och sen hjälpte mig med det sista när slipmaskinen gick sönder. Vissa rörelser som tex. slipa för hand tar död på min mage lite extra.. Bästa boyfriend! Han har verkligen världens bästa tålamod och är så himla fin. Han hoppar alltid in och hjälper mig utan mutter eller sura miner fast prion självklart ligger mycket mer på golvet och de "viktigare" sakerna, än på att måla en dörr liksom.. ❤️ Självklart är det en självklarhet att hjälpa varandra, men han är bara extra fin för att han vet att jag är sjuk och inte mår bra och därför underlättar han för mig lite extra hela tiden för att jag inte ska bli sämre.

Nu ska jag gå upp ur sängen och så ska jag försöka hinna ikapp Johan som redan är klar för att åka, haha. Han är morgonpigg deluxe.


Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för att du tar dig tid att blogga <3 Längtar ut till er och havet :) Kram till Johan för att han är så gullig <3

Svar: Vi saknar er! ❤️❤️ Johan hälsar så mycket tillbaka!
Evelina Nilsson

2016-08-21 @ 15:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0