Diamonds is a girls best friend!

Ni vet när man känner sig lite extra deppig och behöver något som piggar upp? Då går man och köper en fin diamantring som man spanat på länge. Just because I'm worth it! 10 diamanter och en svart safir i mitten. Om man ska vara poetisk så får väl den svarta safiren stå för allt det negativa och dåliga i mitt liv, men runt allt det onda finns det fina, glittrande diamanter som lyser upp vardagen. Min powerring nummer 2! Min första fick jag av älskade lilla Musch förra året när jag låg på sjukhuset. Smycken kan verkligen ge mig power! Så bring me some power nu please!


Kommentarer
Postat av: mormor

Allt pryder en skönhet :)

2016-08-12 @ 14:35:05
Postat av: Josefin

Yeeeees den var du värd!!!!!!! Och älskar den poetiskt tanken runt. Önskar dock att den stora svarta fick vara i diamant för dig. Love u! ❤️

2016-08-13 @ 02:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0