Vår helgkväll!

Vi hade tänkt datenight med middag och bio ikväll men bion var fullbokad så vi tar det imorgon istället. Vi lagade middag och tittade på Gladiatorerna hemma istället. Så härligt att det är ljust på kvällarna nu! 
Jag har också blivit bortskämd med ännu en helkroppsmassage från Johan. Alltså massage är ju verkligen så freakin' underbart. Jag kan aldrig få nog! Jag får nog helkroppsmassage i snitt varannan vecka tror jag. Åtminstone har jag blivit bortskämd med det sen vi blev tillsammans för 9 månader sedan.. #skryt

Nu har vi (jag, Johan somnade i soffan) kollat klart på Les Miserables. Jag ryser varje gång jag ser den. Den är så galet himla bra tycker jag! 


Edward har fått sig en dusch ikväll också! Som han njuter då.. När han är färdigduschad vill han gärna pussas som för att visa att han är tacksam över att vi tar hand om honom. Eller ok, det är min egna teori.. Haha! Men det känns ganska logiskt?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0