Sällan..

Jag tror att läkare måste vara de sämsta i världen på stt göra sitt jobb. Idag hade jag telefontid 12-12.30 men telefonen har legat tyst här bredvid. Vad är det som är så svårt med stt sköta sitt jobb? Det är människor de har att göra med. Och inte vilka människor som helst utan sjuka människor som är helt utelämnade till sjukvården. Tänk vad enkelt livet som frisk hade varit.. Iaf i jämförelse med detta!

Vi har en ren och len hund här hemma nu! Vi använder ett schampo som det är tjära i. Han luktar båt (det är iaf det jag förknippar med tjäralukt) men det får man ta. Lite sommarfeeling! Han blir så len i pälsen av det. Som han njuter när han duschar. Goprinsen min! ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0