Poolhäng!

Idag har vi tagit dagen som den kom.. Josefin började skolan idag igen efter deras springbreak. Hon var i skolan 8.30-13 och under den tiden sov jag och mami ut, vi åt frukost, tog en liten prommis och var och handlade. När Josefin kom hem åt vi lunch och sen gick vi till poolen. Vi chillade där, pratade, låg och läste, badade, napade och njöt av utsikten. När vi tröttnade gick vi hem och duschade och sen tog vi en shoppingrunda vid Hollywood blwd. Där hade de precis haft världspremiär för nya Jungelboken!

Imorgon ska vi åka till Santa Monica igen. Nu börjar vi räkna ner dagarna lite.. På torsdag eftermiddag åker vi hem. Som jag kommer sakna min andra hälft! Men jag är så tacksam att jag hade möjlighet att åka och jag är såå nöjd med resan. Den kunde inte ha blivit bättre! 

Idag har jag gått på bonus hela dagen. Men jag har ändå mått förvånansvärt bra när jag varit här med tanke på att vi ändå varit igång en hel del om dagarna och med tanke på mina omständigheter! Jag har ju tagit mer mediciner än vad jag brukar hemma såklart. Dels för att läkarna dubblade grunddosen alldeles innan jag åkte, men jag "fick även ok" till att ta bonus om det behövdes nu när jag är här. Hemma brukar jag försöka ta det lugnt för att slippa ta massa extra mediciner och vila om jag får mer ont men här har jag försökt göra det jag velat och tagit mediciner utifrån hur jag mått. Det har funkar bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0