Lufthansa vs SAS!

Nu ska jag ÄNTLIGEN få nya naglar igen.. Så skönt att få bort de här gamla! De jag gjorde till LA höll inte alls tyvärr. Eller naglarna höll men inte dekorationen med stripsen och "det fina". Så det ska därför bli extra skönt att få nytt och fräscht igen! Vet dock inte alls vad jag ska göra den här gången men det visar sig.

När jag var till LA för någon vecka sedan så skulle jag åka med Lufthansa och göra ett byte i Tyskland på vägen dit. Kvällen innan jag åkte ringde de och sa att det flyget jag skulle åka med var fullbokat och frågade om det var ok att jag åkte med SAS direktflyg istället. Det gick jag självklart med på då jag slapp mellanlanda, restiden blev 11 h istället för 18 och så skulle jag vara framme tidigare. Jag fick dessutom en kompensation på 3000 kr. Idag fick jag in pengarna på kontot. Så priset på flygbiljetten blev 2500 kr istället för 5500 kr. Tackar! 



Kommentarer
Postat av: mormor

Sådana pengar är kul :)

2016-04-22 @ 11:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0