Home sweet home!

Jag "kom in i dygnsrytmen" ganska snabbt.. Vi får se om jetlagen kommer ikapp senare men än så länge ser det bra ut. Jag lyfte från LAX 17.05 i torsdags och landade på Arlanda 17.30 igår fredag. Vi flyttade ju fram tiden 9 h också.. Jag sov första 3 h på planet igår men sen kunde jag inte sova mer. Det kanske var bra för igår kväll somnade jag som man ska svensk tid och sov hela natten inatt. Så mysigt att få gosa ner sig bredvid älskling igen, även om det var minst lika mysigt att sova med älskade sis också. 
Vi åt lövbiff, kroketter, vitlökssmör och bea när jag kom hem igår. Sjukt gott! 

Imorse vaknade jag av doften av nybakade scones. Home sweet home! Tror ni hundskrället blev glad när jag kom hem då? Inte det minsta! Han var tjurig hela kvällen igår och hela förmiddagen idag. Nu börjar han äntligen mjukna lite, haha! Men det var en annan som blev glad över att jag är hemma iaf. Mysigt!





Ikväll har vi Musch och Matti här. Dom tre gick precis till Österns pärla för att köpa hem mat. Jag sitter tyvärr i badkaret och väntar på att bonusen ska kicka in.. Blä för ont! 

Det har ändå gott bra under resan tycker jag. Flyget både dit och hem gjorde väldigt ont.. Att sitta i samma position ett halvt dygn med smärtor är ingen dans på rosor direkt. Första dagarna hade jag mer ont, sen fick jag faktiskt 4 dagar som var in princip "smärtfria". Då passade vi på att köra Universal bl.a. Sen har det väl varit som vanligt resten av tiden.. Jag har tagit bonusar hela tiden nästan för att kunna vara igång, men det var så värt det! Jag ville verkligen leva och njuta av resan, och det har jag gjort. Jag har verkligen fått energi psykiskt av att komma bort och tänka på annat lite, men smärtmässigt har det varit som vanligt. Jag känner mig påfylld med energi på ett sätt, men så knäckt över att mitt liv är som det är på ett annat.. Men det är bara att fortsätta kämpa på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0