Askön!

Igår förmiddag åkte vi till Östhammar. Vi saknar verkligen en tomt att vara ute på de dagar som vädret och solen strålar! Svärisarna har en stuga på granntomten som de/vi håller på rustar så att vi kan bo där när vi är i Östhammar. Det blir såå fint! Jätteroligt att hålla på och greja och rusta. Igår började Johan att kakla i köket och jag målade taket i vardagsrummet/sovrummet. Jag hann måla två gånger. Idag ska jag förhoppningsvis måla klart det. Jag hoppas att det räcker med en (max 2) ggr till. Jag tycker faktiskt att det är roligt att måla, så länge de inte är småpill. Kanterna på varje bräda i taket är ju inte superkul direkt, men resten är roligt! Sen är det ju alltid roligare att hålla på till "sig själv" och det här är ju det på sätt och vis!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0