All by myself!

Nu kom jag och Eddi precis hem från en härlig vårprommis! Jag köpte med jordgubbar från torget så nu blir det jordgubbsbrunch. Härligt med några timmar all by myself! Det som står på schemat är dusch, mysisar, boken, te och soffan. 


Jag slutar aldrig att förvånas över hur lika alla killar är.. Om jag behöver något längst in i garderoben flyttar jag det som är i vägen, tar det jag skulle hämta och sen lägger tillbaka det som låg i vägen igen. Killar däremot.. De tar det som de behöver och sen är mission accomplished! Alltid! Men jag är glad att vi har våra män. Vad skulle världen vara utan dem? ❤️



Kommentarer
Postat av: mormor

De måste fostras :)
Sånt tar lång tid <3

2016-04-16 @ 22:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0