1oak och DiCaprio!

Sorry för extremt dålig uppdatering.. Vi har haft en del att göra här borta och då kommer livsnjut före bloggen. Men här kommer lite bilder. 

I torsdags var vi och åt lunchbuffé vid Walk of fame. Så himla bra mat, sjukt mycket och såå gott! Vi rullade därifrån!



På kvällen blev det utgång! Jag och Josefin var iväg på ett event först och sen åkte vi till 1oak. Vi hamnade vid de bästa VIP-borden med bl.a. Leo DiCaprio. Sjukt stort om ni frågar mig.. Han måste ju seriöst vara en av världens mest kända skådisar?! 




Och ännu bättre blev det när vi blev medbjudna på efterfest till honom när krogen stängde kl 02. Vi fick smyga ut bakvägen från krogen för att slippa paparazzis och sen åkte jag, Josefin, Mr Leo och två till hem till honom. Det kom en bil till sen så vi var väl runt 10 stycken där.. Vi åt, satt ute vid elden med världens finaste utsikt och bara pratade och hade en galet mysig kväll. Kl 6 åkte vi hemåt med en sjukt grym och minnesvärd kväll i bagaget. Sinnessjukt vilket hus han hade. Och utsikten var magisk!!




Jag kunde inte låta bli att smygfota hans Oscar. Av respekt fotade jag inte honom men självklart var jag bra sugen, haha!



Igår sov vi ut till kl 10. Sen åkte vi till Josefins gamla komplex och hängde där vid poolen för en heldags mys. Så fint ställe! Mot kvällen satt vi i jacuzzin och njöt.. 





På vägen hem stannade vi vid Yoghurtland och köpte frozen yoghurt. Så. Sjukt. Gott.





Vi avslutade kvällen med en runda i Beverly Center. När det stängde kl 22 åkte vi hem och kröp ner i sängen.


Som jag njuter här borta.. Jag rekommenderar er alla att någon gång besöka LA. Jag är på riktigt helt förälskad i det här stället! Jag har svårt att förstå att Josefin faktiskt bor här och lever det här livet varje dag. 


Kommentarer
Postat av: mormor

Ni blir rakt bortskämda på både väder och upplevelser <3 <3 <3
Jaa, tänk att Josefin bor där - och allt började med "fotombyte knäuppdragning..." i stugan :)
Stugan ja, nu duger väl inte den längre...

Svar: Stugan kommer alltid vara stugan! 😍❤️
Evelina Nilsson

2016-04-03 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0