Nybro!

(Detta skrevs 01.04 inatt men jag glömde visst klicka på publicera)..

Vi kom till Nybro kl 13 idag efter en dunderfrukost hos smålänningarna.. Det är så himla tråkigt att åka ifrån världens finaste andrafamilj. Vi kollade in brors och Strids lägenhet när vi kom fram och sen åkte vi till Kalmars Ikea för att köpa till lite grejer som piffade upp den (och så åkte vi till hockeyföreningens förråd där man får hämta ut möbler). Killar saknar ju ofta den där hemtrevligt-genen. Men nu har de en jättefin lägenhet! 

Ikväll har vi ätit mat, efterrätt, spelat kort och umgåtts. Nu ska vi gå och sova. Imorgon bär det av hemåt. Det ska faktiskt bli skönt att komma hem och gå i ide ett tag. Jag ska inte göra någonting på minst en vecka efter den 15:e när Josefin har åkt hem. Bara vara och vila. Jag klarar inte det här tempot egentligen nu när jag är sjuk och tar så mycket mediciner, men samtidigt är det bara så himla skönt att komma iväg och tänka på annat ett tag. Variationen är bra tror jag! 


God natt! Sweet dreams! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0