My bracelet!

Här är mitt fina armband som jag fick av finaste Anna! Älskar det redan. Jag och smycken är galet, for real. De betyder så himla mycket för mig och jag älskar smycken. Alla smycken jag äger har liksom en liten historia (förutom alla "billiga" smycken då...) och det gör att jag verkligen kopplar smycken till minnen, och det i sin tur gör att smycket får en speciell betydelse. 


Ikväll är vi i Östhammar. Johan har sålt sin lägenhet! Han hade tänkt sälja den och flytta till Uppsala, men sen dök jag upp och helt plötsligt var det så självklart att flyttlasset skulle gå till Gävle istället. Så han flyttar in till mig tills vidare, så får vi se vad framtiden har att erbjuda. Det ska bli mysigt att ha honom hos mig. Ja, det går extremt snabbt. Men why not när det känns rätt, haha! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0