Morfar!

Om det är några på denna planet som verkligen får mig att må bra så är det mormor och morfar. 


Morfar ringde idag och gratulerade till avklarade studier. Och så skojade han och pratade på som han alltid gör. Vi ska dansa och inviga hans nya plattor som han lagt på gården vid stugan och han ville att expert-jag skulle komma och fiska upp lite gös för att de inte fått något alls de senaste gångerna när de varit ut. Jag blir alltid glad när dom ringer men idag när vi la på fick jag en konstig klump i magen. De kommer inte finnas kvar för alltid. Förhoppningsvis är det minst 20 år kvar som jag får tillbringa livet tillsammans med dem men sen kommer jag tvingas lära mig att leva utan dem och bara tanken på det känns omöjligt.. Jag känner sådan tacksamhet över att ha dem hos mig! Ni har lärt mig så mycket, ni finns alltid där när man behöver er, ni får mig alltid att skratta och ni är världens bästa människor att ha i sitt liv..

Love you! Tack för att ni finns bästa ni ❤️ Älskar er stjärnstopp! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Morfars kommentar; väfålualltifrån
Många fina ord. :)
Tack för att DU finns och förgyller våra liv <3

2015-09-01 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0