Made of honor!

Idag har jag varit i Uppsala och Stockholm hela dagen. Vi åkte 8 imorse och kom hem kl 18. Jag har fått äran att vara Maid of honor på bästis bröllop nästa sommar och idag var vi och tittade på brudklänningar. Drömmen!! Jag kan ju såklart inte spoila någon klänning så det får bli lite selfies och sånt istället, haha! 










Idag var det första gången sedan jag blev glutenintolerant för massa år sedan som jag fick äta pasta på restaurang! Som gluten är det oftast sallad som gäller (även om det blir bättre och bättre) så det kändes otroligt lyxigt att få äta "riktig" mat. Mums vad gott det var!!


När vi kom hem blev det myskväll med systrarna. Vi skulle gå på bio men som vanligt strular min hjärna ihop det och den bion vi hade tänkt se visades inte än.. Så vi gick hem igen, drog på oss mysisar, tände massa ljus och myste ner oss i soffan framför Magic Mike XXL. Jag kan ärligt säga att det är den sämsta filmen jag sett. Eller den och Drive delar nog sistaplatsen.. Se. Den. Inte. 

Nu ska vi sova. Systrarna somnade i soffan för någon timme sedan så jag har rensat bort massa strunt och grejer. Men nu har jag väckt dom och så ska vi bädda ner oss i sängen istället. God natt! 







Kommentarer
Postat av: Fia

Tack älsklingsvännen för idag! Va roligt de var! LOVE YOU

2015-09-12 @ 10:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0