Grisen får lika mycket kärlek som han ger!


Alltså dom här två är ju verkligen one of a kind. Musch är ju gudmor till Eddi (på lite skoj såklart haha) så hon håller ju på daltar och gosar och busar med denna lila vovve. Josefin är också gudmor ända från LA, och hon klår alla busrekord. Hon busade med honom i två timmar i sträck (alltså vem gör det? haha) en gång när hon var hemma. Ärligt tror jag att hon hade roligare än Edward för hon skrattade så hon kiknade. Och brors och Edward har ju varit helan och halvan sedan lillgrisen blev en i familjen. Varje morgon stod Edward och krafsade på brors dörr för att han så gärna ville gå in och busa med honom. 

En gång när jag, musch och brors skulle åka buss ut till Hedesunda med Edward så satt det en kvinna på andra sidan mittgången och tittade på oss. Helt plötsligt började tårarna rinna på henne och så sa hon: "Ursäkta om ni tycker att jag är konstig nu som sitter och gråter men jag har aldrig sett en hund få så mycket kärlek någonsin förut. Jag blir alldeles rörd". Det borde ju vara ett tecken på att grisen har det bra hos oss :) 

Igår kväll var vi på middag hos mamma och Thomas. Vi fick tacos och det var otroligt gott. Många förstår inte riktigt charmen med svenne-tacos men jag älskar det. Tröttnar aldrig! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Ja det där med hundar, i sommar har jag träffat flera hundar som har det väldigt bra; Edward, Agnetas Rut o Anton, och Kajsas "nu har jag glömt vad hen heter". Det är väl tur att de inte bor hos mig kanske.

2015-09-28 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0