Gosigos!

Igår åkte vi till Hedesunda när Johan slutat jobba.. Där blev vi bjuden på mat hos pappa och Maria. När vi kom hem kollade vi på en halv film innan vi höll på somna båda två och gick och la oss. 

Jag har tagit mycket mediciner de senaste dagarna.. Jag är inte alls pigg för tillfället. Men det är bara att kämpa på! 

Johan åkte till jobbet kl 6 imorse. Jag blev kvar hemma nu. Josefin åker tillbaka till LA om lite mindre än två veckor och jag ska maxa tiden som är kvar nu med min andra hälft! Så i helgen blir det massa Joppla-gos! 


Just nu är det denna lilla gobit som vill gosa.. Han får inte vara i sängen längre för Johan, men så fort Johan åker till jobbet skuttar han upp och kryper nära. Lillgrisen! 💗 Klart du ska ligga i sängen och dra dig med mama... Haha! Men jisses vad han har börjat snarka!! Förr snarkade/grymtade han bara när han var vaken men nu låter han som värst när han sover. Så det var skönt att det var någon annan som tog beslutet att han inte får sova i sängen längre.. Då slapp jag vara bad cop. Det är sjukt svårt att sova med alla hans ljud.. Men nu är problem solved. 

Hörs hej! 




Kommentarer
Postat av: mormor

Var väl det jag kände; Johan har bra värderingar - inga hundar i sängen :)

2015-09-03 @ 08:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0