Fyrklöver!

Ikväll har jag haft besök av finaste Anna. Vi har ätit pannkaka, som vi alltid gör när vi ses haha, och så har vi pratat ikapp massor. Jag fick en otroligt fin försenad födelsedagspresent. Ett jättefint armband från Edblad. It's gonna be my lucky charm! Det är en liten roséfärgad fyrklöver på en stålfärgad kedja som "förhoppningsvis ska ge dig lite tur framöver". Tack love! 


Nu ska jag dra igång sista avsnittet av Vampire Diaries. Min nästa serie som står på tur är Escobar.. Imorgon åker jag till Östhammar. Det är faktiskt väldigt mysigt där! 

God natt med er! 

(Det känns som att det bara är drygt att läsa om hur dåligt jag mår hela tiden men hela eftermiddagen idag har jag haft så galet ont i magen och spytt och massa. Ibland känner jag att jag måste berätta det för att det kanske annars verkar som att jag inte alls är så sjuk. Jag önskar att det var så, men tyvärr är det långt ifrån. Jag är sjuk varje dag oavsett vad jag skriver. Jag väljer bara varje dag vad jag vill dela med mig av och inte. Kom ihåg att allt det ni läser inte behöver vara hela sanningen!)


Kommentarer
Postat av: Josefin

My fighter! My princess! My all ❤️

2015-09-24 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0