Farmor, farfar, mormor, morfar!

Jag har varit dålig på att blogga någon dag tror jag.. Jag har hakat på Jopplas turné nu när hon kör släkten runt innan hon ska åka hem igen om 10 dagar. Igår åkte vi till farmor på eftermiddagen och sov kvar där igår till idag. Vi har ätit massa gott, hälsat på lite folk, plockat blåbär och myst i skogen och hemma hos dom. Vi hade ett jättemysigt dygn!! Det var nog säkert 10 år sedan jag sov hos dom sist.


Idag bytte vi till mormor och morfar. Vi har haft supermysigt här också! Först var vi hemma hos dem i deras hus i Vinnersjö. Jag sov en dunderpowernap för jag är såå trött och mår inte alls särskilt bra tyvärr. Sen åkte vi till sommarstugan och där åt vi mat, fikade och Edward lekte massa ute. Sen bestämde vi oss för att åka ut och fiska. Precis när vi hade klätt på oss och gjort oss redo för att gå ut kom regnet.. Då styrde vi om och åkte till köpis en sväng istället. Ikväll har vi ätit blåbär och mjölk, fikat och bara suttit och pratat hela kvällen. Och så har jag, Josefin och mormor haft en klassisk nagel-fixar-kväll. Så nu är vi redo för dop och kräftskiva imorgon! 

Jag har inte knäppt några kort alls de här två dagarna, mer än det på mig och farmor på vår lilla prommis efter den lilla grusvägen som jag är uppväxt på. Det har blivit mer närvaro och mindre telefon dessa dagar.. Det kändes skönt att ge fullt fokus på dem. Särskilt farmor och farfar.. De är lite (läs mycket) mer gammalmodiga än vad mormor och morfar är.. Haha!

Hoppas allt är bra med er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0