Bilresan hem!

Igår satt vi i bilen hela dagen.. Vi åkte kl 12.30 och jag kom till Johan kl 21. Vi gjorde två stopp! Ett stopp blev på ett otroligt mysigt glassfik precis vid en sjö. Supermysigt ställe!! Andra stoppet blev på Max i Norrköping. Josefin släppte vi av i Sthlm och jag hoppade av i Uppsala, där Johan mötte upp och sen åkte vi till Östhammar när mamma fortsatte hemåt! 

Edward är världens duktigaste hund.. Han liksom finner sig i allting. Båda bilresorna (dit och hem) var han nöjd och sov när vi åkte, busade när vi gjorde våra stopp och sedan hoppade han snällt in i bilen igen när vi skulle fortsätta åka. Så himla go hund!





Idag är jag hemma hos Johan och tvättar och grejar. Ikväll åker vi hem till mig.. Sen har jag bara några få dagar kvar med Josefin. På tisdag åker hon tillbaka till LA för ytterligare 8 (!!!) månader. Saknaden kommer vara total! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0