Ännu en sån dag..

Imorse vaknade jag kl 7. Det är skönt att vakna tidigt av sig själv.. Men det blir ju att man vrider tillbaka dygnet lite nu när Johan är här och han måste upp till jobb. Han åker hemifrån kl 6 och då blir det att vi lägger oss ganska tidigt.. Normalt lägger jag mig vid 00-01 men nu lägger vi oss mellan 22-23. Det är faktiskt jätteskönt! 

Standardprommisen är gjord. Vi gick i Sätra idag, 7 km. Edward är den mest morgontrötta jag vet. Han var så trött när vi gick hemifrån så jag fick dra honom de första 10 minutrarna, men sen kom han igång! 





Haha det börjar bli dags att utöka träningsgarderoben lite.. Samma kläder jämt!

Sen blev det en underbar frukost när jag kom hem.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0