Poolhäng!

Vi har det jättebra här i värmen. Det är så himla underbart med värme och att slippa frysa! 

Det är jättebra frukost på hotellet. Jag ångrar dock att jag inte tog med mig glutenfritt bröd hit för det har de ju inte här såklart.. Men det finns ju så mycket annat gott så det går absolut ingen nöd på mig! Kanske bara bra att komma bort ifrån bröd-träsket lite, haha. 

Nu är de andra ute och går för att leta på något utskiksställe som fanns några km bort, men min mage gör ganska ont idag så jag vågade inte följa med. Jag blir alltid mer chicken att göra saker när det är fler människor än typ bara jag och Johan. Skulle jag bli dålig blir det automatiskt så många fler som blir drabbade.. Jag vet att det inte hade gjort någon någonting men det känns lika bra att låt bli och slippa bli ännu värre! 

Jag tog med mig en bok till poolen istället. Havet ligger precis nedanför hotellet men eftersom det är så himla stora vågor finns det liksom ingen plats att ha solstolarna på.. Men vi har badat trots röd flagg. Så sjukt kul med de stora vågorna!

Väderprognosen säger att det ska regna, blixtra och åska i 14 dagar framöver, dvs hela våran resa. Vi får hoppas att vädergudarna ändrar sig! 






Kommentarer
Postat av: mormor

<3 :) <3

2015-11-29 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0