Framme!

Resan till Thailand gick jättebra.. Vi åkte direktflyg till Bangkok och sen bytte vi där till ett inrikesflyg mot Ko Samui. Eftersom vi bokade på min resa i efterhand så fick jag åka ett annat inrikesflyg själv 2 h innan deras, men det gick jättebra! 

Vi kom till hotellet kl 11 Thailänsk tid så vi har haft en heldag här. Det har spöregnat halva dagen och varit storm med åska och blixtrar så då höll vi oss inne. Annars har vi tagit en strandpromenad, bott in oss lite i hotellrummet, ätit och umgåtts. 

Jag har inte sovit något på hela resan så jag är svintrött nu. Det blev lite tidigare kväll för mig än de andra, men det är sånt man får ta när man är sjuk. 

Imorgon hoppas vi på finväder!! 


Det var en såå söt liten flygplats här på Ko Samui. Det här var "ankomsthallen". 



De andra paren har Bungalows men vi har hotellrum. Det är ett jättemysigt hotell precis vid havet. Vi stormtrivs! (Finn ett fel i bilden, haha)


Hoppas allt är bra med er där hemma. Puss och kram! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Puss o kram <3

2015-11-28 @ 23:57:26
Postat av: Anonym

Njuuuut nu, så mycket det går! Love U!

2015-11-29 @ 00:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0