Done!

Vilken dag!! Vi åkte hemifrån kl 7 imorse och var framme vid Ullared halv 10. Det var såå mycket folk och det var superstort. Vi gick där i någon timme, åt lunch vid 12 och sedan vägrade kroppen. Jag spydde och spydde.. Tack och lov hann jag till toan men jag smet före i kön. Jag kunde inte röra mig därifrån utan satt där i nästan en timme. Sen gjorde jag ett nytt försök i butiken men det gick inte lång tid tills jag var tillbaka på toan igen. Vid 16 började äntligen medicinen hjälpa så jag kunde köra igenom butiken.. 2,5 timme kan jag tydligen stå i sträck innan jag spyr av smärta. Alltså vad är det för liv?! Men sista timmarna gick bra iaf och jag har fått med mig mycket fint hem. Jag har nog inte blivit lika Ullared-nörd som de i tv-programmet men jag gillade det verkligen!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0