Önsketänkande!

Vad har jag att berätta om den här dagen då..? Långpromenad, mys med Musch och Mami, bjuden på middag hos Musch, Matti och Brors, tittat på Sommar med Ernst.. 

Det är alldeles nystädat hemma och det är så härligt när det är fräscht och fint överallt. 

Nu ska jag försöka sova. Förresten så tröstshoppade jag en ny plånka idag. Det var så fin färg på den så jag kunde inte låta bli. Jag märker att jag köper mer och mer färgglatt. Jag tror att det är för att försöka liva upp mitt annars så dystra liv. Helt galet vad mycket skit man samlar på sig i plånböcker och väskor. Jag hade sjukt med kvitton och skit i den gamla.. Men nu är det rensat och ordning i den nya! 


Alltså ge mig mitt gamla liv tillbaka utan sjukdomar så jag slipper skriva om plånboksrensning! Hur vrickat är inte det liksom..? Det blir ju så tokigt när man bara är hemma och mår dåligt hela dagarna.. Det blir liksom inte så mycket variation på inläggen och det finns inget roligare att berätta än just plånboksrensningen!

Jag skulle så gärna hellre ha velat skriva: "Idag på visningen av en villa var det en av intressenterna som la ett bud på 200 000 över utgångspriset med krav på att skriva kontraktet redan samma kväll. Jag ringde säljarna och de godtog budet. Så det blev en sen kväll på jobbet ikväll, men det blev kontraktsskrivning och alla inblandade parter var nöjda. Imorgon är det personalmöte tidigt och sedan är det full fart hela dagen. På kvällen har vi aw och jag är så taggad för en utekväll med kollegorna! På lördag ska jag och syrran åka till Uppsala och shoppa och sedan på kvällen väntar en utekväll med tjejerna. Söndag blir det faktiskt jobb, ännu en kontraktsskrivning. Sen blir det nog en lång löptur. Jag börjar äntligen känna att träningen ger resultat! Sen ska jag på date på kvällen. Äntligen känner jag att jag kan gå vidare på min jakt efter mr right! Sen måste jag börja packa lite också för på tisdag morgon åker jag till Josefin i LA i 10 dagar. Det ska bli grymt!!"

Eller nåt.

//Tjejen som är less på att glappet mellan drömmen vs verkligheten bara blir större och större. Och tjejen som är less på att vara sjuk. 



Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh det svider att läsa detta då jag vet att drömpartner är var du skulle ha varit om det inte vore för din vidriga sjukdom. Snälla högre krafter. Hjälp min underbara oskyldiga syster😔❤️

Svar: 💗💗💗
Evelina Nilsson

2015-06-26 @ 02:33:00
Postat av: mormor

Jag ber också för dig ska du veta. Mitt hjärta gråter över flera människors hälsa.
Men det där drömlivet lät för stressigt. Jag tror inte att full fart håller så länge. Men jag vill så klart att du ska bli frisk.
Vi tror och hoppas att du blir frisk snart. Tills vidare - all kärlek till dig; tro, hopp o kärlek <3

Svar: 💗💗💗💗💗
Evelina Nilsson

2015-06-26 @ 09:24:13
Postat av: Musch

Fy tusan! Mitt hjärta gråter när jag läser det här. Världens finaste människa, varför blev det så här!?!
Om jag på något sätt skulle kunna göra något för att det skulle bli bra för dig, så skulle jag göra det om och om och om igen! Om jag kunde ta en del av den smärta du bär på, så skulle jag göra det om och om och om igen!
Åh vad jag önskar över allt att det du skrev ovan skulle vara sanning, för jag vet hur mycket du saknar dagar med full fart och energi UTAN den smärta du varje dag får gå igenom!
Du är så otroligt stark och jag är så stolt över dig, varje dag! Hur kan man vara som du med tanke på hur du egentligen mår? Du är helt otrolig, finns ingen som du!
Love you stjärnstopp!❤️❤️❤️

Svar: Men älskade du!! Tack 💗💗💗 Love you!!
Evelina Nilsson

2015-06-26 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0