Magen sprack typ!

Det tog 10 minuter att gå upp på söder och 25 minuter att gå hem.. Det kändes som att något i magen skulle gå sönder/spricka på höger sida och varje steg kändes som ett knivhugg i magen. The story of my life!

Men annars, utöver alla sjukdomar och alla biverkningar på alla mediciner så mår jag bra faktiskt.. Psyket är stabilt idag och jag har en bra känsla för framtiden! 

Hur mår ni? Hoppas ni fått en bra start på veckan.

Solbrillor är verkligen min räddning varje dag i veckan.. Jag älskar solen och jag älskar ljus men min ögoninflammation är kvar (en av läkarna säger att det är borrelian/bartonellan som satt sig i bland annat ögonen och det tror jag med). Detta gör att jag är så galet ljuskänslig. Så om ni springer på mig en regnig/mulen dag och jag går runt i brillor så har ni förklaringen här! 


Äälskar mitt marmor-mobilskal också! Hur fint är det inte? 



Kommentarer
Postat av: mormor

Min vecka började bra :)
Planerad resa blev av, plus lite till!

2015-06-29 @ 22:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0