Finaste Musch!

Min fina lillis har varit i Nice i fyra dagar och jag hann till och med börja sakna henne på så kort tid.. Tänk att mina underbara systrar också är mina absolut bästa vänner! Jag och Musch ses nästan varje dag och hon kan få mig att må så himla bra fast jag mår väldigt dåligt egentligen. Mer godhjärtad människa än henne går nog inte att hitta! Älskar dig hundra miljoner varv runt jorden, stjärnstopp, tusen gånger fler än du kan säga. Om du bara förstod hur glad jag är över att ha dig i mitt liv! 



Och mami också såklart 💛


Kommentarer
Postat av: Musch

Men gulliga,finaste underbaraste du!!!❤️
Det finns ingen starkare människa än du! Som jag älskar dig!❤️❤️❤️

2015-06-17 @ 16:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0