En underbar fredag!

Världens bästa mami (och Thomas) bjöd på "examenslunch" idag på konserthuset. Dom hade gjort så fint vid bordet och jag blev verkligen superglad! Tack bästa ni 💛 


Sen var jag till sjukan och började min nya endo-behandling. Spruta varannan vecka är det som gäller nu framöver. Hoppas hoppas hoppas att detta ska funka!!

Jag och musch tog en långprommis sen och satt länge vid GS och åt glass och njöt av sommaren som är på väg nu äntligen. 


Sen blev det smörgåstårta på Musch och Mattis balkong. Så galet gott! Det är vårt andra år med den nya traditionen. 


När vi satt där och åt skramlade det helt plötsligt till och Mattis insåg att hans bilnyckel hade ramlat ur fickan och ner från balkongen. Matti gick ner och skulle hämta den nedanför på marken men den var inte där. Då var det bara att börja ta våning efter våning upp igen för att kika om den hade kunnat hamnat på någon av de undre våningarnas balkonger. Men den hittades inte där heller. Så då gick de ner och gick igenom varje liten buske nedanför.. Seriöst letade de i 3 timmar men nyckeln är fortfarande borta. Hur tusan kan en nyckel bara försvinna på vägen från 4:e våningen och ner till marken? Helt sjukt och vi fattar ingenting... Vi får ta nya tag imorgon. Kanske dumt att skriva det här utifall det är någon som är i behov av en bil. Men men! Har inte vi hittat den på tre timmar tror jag inte att någon random gör det heller om någon nu skulle få för sig att åka och leta efter den. 

Nu har vi tagit en kvällsrunda med bilen ut till Furuvik/Ytterharnäs och tittat på hus och havet. Dagens andra glass och några godispåsar gjorde oss sällskap. 

Just nu vill jag bara somna för mitt huvud är verkligen inte mitt längre.. Jag tror att min kropp försöker anpassa sig till den nya behandlingen för jag har jordens huvudvärk och tänker tankar jag aldrig någonsin tänkt tidigare. Hormonerna hoppar och skuttar för fullt där inne och ställer till med allt möjligt tokigt. Hoppas jag vaknar upp lite mer... stabil (?)... imorgon. 

Hoppas också att ni alla haft en grym fredag! Puss och kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0