Utslagen is gone!

Det här kanske är en nördig bild att lägga ut men den behövs för att jag ska kunna visa hur alla utslag är borta.. Lite "tuttar" har väl ingen dött av liksom. Jag har haft utslag på bröstet i flera års tid som har kliat och bråkat med mig, och självklart synts. Det har gjort att jag har velat haft kläder som täckt så att de inte skulle synas för jag har tyckt att det sett äckligt ur. Men nu är de borta!! Kan ni förstå vad skönt? Jag har trott att det har varit vilka utslag som helst men nu när jag har ätit medicin för borrelian har de äntligen försvunnit. Då fick vi svar på det en gång för alla, att utslagen hade med borrelian/bartonellan att göra. Borrelian och Bartonellan är på väg bort hoppas jag. Dock har jag fortfarande problem med ögonen, otroligt ont i fötterna, stel i benens muskler och leder och lite sånt kvar. Men det går åt rätt håll med den delen av sjukdomarna iaf även om endon fortsätter bråka med mig.. 


Vilket härligt väder vi har idag! Underbart!! Undra vad denna dag har att bjuda på? 



Kommentarer
Postat av: Josefin

OMG! Va??? Dom är verkligen borta ju!!!! 😍😍😍😍

2015-07-11 @ 17:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0