Trotsarn!

Det blev mysfrukost med Elli imorse. Vi har tagit en sväng på stan och så har jag tvättat. Det är så jobbigt dock för jag blir så less på folk som bokar tvättid och sedan inte använder den. Så jag fick avbryta mitt i för att låta tvättstugan stå tom i flera timmar utifall den som bokat har tänkt tvätta sista timmen eller så. Eller finns det några regler att man får använda tvättstugan om den som bokat inte satt igång under en viss tid? I-lands problem..


Nu sitter unge herrn och trotsar som aldrig förr.. Jag sa att vi skulle fika efter att vi ätit men då kom han helt plötsligt på att han inte skulle äta någon lunch utan bara fika. Så nu har han suttit där i 20 minuter utan att ha tagit en enda tugga. Vi får väl se hur länge han blir sittandes.. För han fick nämligen höra att han skulle sitta kvar tills det var slut på tallriken. Värt att tillägga kanske är att det är en liten portion kräm och mjölk (som han älskar) som han ska äta, så det är inte det minsta synd om honom. Har man fikat hela dagen igår och ätit en del godis idag så behövs ju mat också. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0