Snart 25 år!

Detta inlägg är väl framförallt till min släkt.. Jag brukar inte önska mig saker så ofta men till denna födelsedag har jag faktiskt något som jag så gärna skulle vilja ha. Jag har såå länge gått och tittat på Rörstrands serie Mon Amie för den kan vara det vackraste jag någonsin sett. Så det önskar jag mig (ush vad ovant att önska sig saker..)! 

Dock är de ju förhållandevis dyra... Och helst vill jag bara att ni kommer och fikar när jag fyller år men om någon tänkt köpa en present så vet ni nu vad jag önskar mig :) Men som vanligt blir man ju glad för allt! Det är framförallt dessa jag vill börja med, men min önskan är att bygga till hela serien så småningom! 


Hur vackra är de inte??

Hoppas ni haft en fantastisk sommardag och kväll. Man kan inte annat än älska den svenska sommaren!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0