Sjuk blir sjukare!

Jag är ju en riktig frukostmänniska och jag brukar försöka göra ganska god frukost hemma.. Så det är klart att det är skillnad att komma till detta:


Men det är mat och jag får i mig frukost iaf. Om jag var richbitch så skulle jag öppna ett sjukhus som var mer som ett hotell. Tänk cancerpatienter som måste bo i detta i flera månader i sträck. Man blir ju nästan sjuk av att bara leva i detta. Rummen, sjukhuskläderna man ska ha på sig, maten.. Nog för att det ska vara sterilt och praktiskt men det borde ju gå att pimpa upp allt några snäpp. 

Oj vad läsarantalet har ökat! Välkommen hit allihopa.. Och tack för att ni är nyfikna och/eller bryr er. 💗


Kommentarer
Postat av: mormor

Den där frukosten bjuder mer än vad som bjuds i stugan ju! Kram <3

Svar: Verkligen inte! Din gröt klår allt 💗 Kram!
Evelina Nilsson

2015-07-28 @ 08:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0