Om du får en citron, gör saft av den!

Natten har gått bra.. Jag har sovit många timmar, säkert närmare 8. Efter det var jag upp och åt frukost och tittade lite ipad och så men sen somnade jag om igen och vaknade lagom till lunchen. Jag är otroligt trött idag och jag får kriga för att hålla ögonen öppna.. Det blir mycket sova på schemat idag. 

"Ragatorna" är här idag. De försöker vara trevliga ibland och det är väl bra att de anstränger sig lite, men de är långt ifrån passande till detta serviceyrke. Den ena, lite äldre, fräste ifrån två gånger igår och då blev jag förbannad tillbaka. Den andra, yngre kvinnan, går mest och smånöter hela tiden och är allmänt negg och bökig och det är nästan som att hon vill göra allt så struligt och dåligt som möjligt för min skull.. De tror nog inte på mig och jag tror att de hör till de människorna som tror att endometrios endast är ett påhitt. Det är den enda anledningen jag kan komma på till deras beteende. 

Men nu skiter vi i dom. Bara 3 timmar kvar tills det är skiftbyte, woho! 






Kommentarer
Postat av: Josefin

❤️

2015-07-26 @ 18:21:02
Postat av: mormor

<3 <3 <3

2015-07-26 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0