Nytt fint halsband! 💗

God morgon! 

Första morgonen som 25 Ă„r. Idag kĂ€nns det ok. Jag har bara sovit mellan 01-02 och sedan 05-07. Jag har haft ganska ont inatt men nu börjar jag sakta men sĂ€kert komma in i krigarinsrĂ€llningen igen sĂ„ jag kĂ€nner att jag tĂ„l mer och mer smĂ€rta.. LĂ€karna Ă€r tydliga med att sĂ€ga att jag inte kommer bli av med smĂ€rtorna. Det gĂ€ller att lĂ€ra sig leva med det. Jag Ă€ter tydligen lika mycket mediciner som en cancerpatient sa en av lĂ€karna. Det Ă€r ju sjukt.. Nu gĂ„r jag in i det tillstĂ„nd som jag varit i i 3 Ă„r. In i min bubbla, mitt skal. Det behövs verkligen för att fortsĂ€tta klara av detta. SĂ„ kĂ€nslorna stĂ€ngs av och mĂ„lsĂ€ttningen att hĂ„lla ut Ă€r satt tills nĂ€sta lĂ€karbesök. En dag i taget och smĂ„ steg Ă€r gĂ„ngen. 


Mitt fina halsband som jag fick igĂ„r av Anna-Carolina och Brad. Jag Ă€lskar det!! 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0