Infinity försvann!

Igår var jag i stugan hela dagen.. Jag och mormor åkte på en liten loppisrunda och när vi kom hem kom lillkusinen Zander och vi åt gös till lunch. Så otroligt gott!! 


Mormor och morfar skjutsade hem mig till stan på eftermiddagen. På vägen råkade jag och Zander tappa bort en av mina ringar, min favvo! Snälla morfar stannade vid en mack där det fanns tak så vi skulle kunna leta efter den utan att bli genomblöta av regnet. Efter att ha vänt upp och ner på hela bilen hittade vi den äntligen!! 


Jag fick med mig en fin bukett pioner också. Det är min andra favoritblomma efter liljor. Hur vackra är dom inte? 


Idag ska jag åka och hälsa på ett av mina favoritbarn och hennes lillasyster. Och mamman Martina såklart. Mysigt!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0