Hjärnspöken!

God morgon solstrålar! 
Inatt har jag inte sovit så bra.. Dels för att jag hade lite ont men också för att det kom massa hjärnspöken och tankar när jag skulle sova. Jag vill bara dra bort alla slangar, bli utskriven som friskförklarad, spola ner alla mina mediciner i toaletten, åka till jobbet, vara ute på långpromenader med Edward och leva livet som det borde levas. Jag blev så himla avis när jag pratade med pappa i telefonen och han berättade att han och Edward skulle ut i skogen och plocka svamp. Så himla mysigt, och här ligger jag...

Snart är det läkarrond. Efter det vet jag väl mer om hur planerna ser ut för min framtid.. 


"Det är inte hur man har det 
utan hur man tar det"... 


Kommentarer
Postat av: mormor

<3 <3 <3 <3 <3 <3 .......

2015-07-27 @ 11:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0