Älskar dig syster!

Det har hänt igen.. Världens finaste syskon har gett mig så mycket stöttning och peppning för att fortsätta fightas mot min äckelsjukdom. Denna tanke kommer från andra sidan jorden och jag blev så glad och tacksam när sjuksköterskan kom in med mitt lilla paket. Älskar dig så mycket Joppla! Du är helt klart den bättre halvan av mig 💗 Tack fina du!!




Jag önskar att alla hade så mycket fina människor runt omkring sig som jag har. Jag är medveten om att så inte är fallet och det gör mig ännu mer tacksam över att iaf jag har det. Nog för att jag inte har drömlivet just nu men jag har helt klart de mest fantastiska människorna runt omkring mig i min närhet. All kärlek till er! 💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0