4:e övernattningen!

Idag har jag haft besök nästan hela dagen och det har varit såå trevligt. Först kom Sandra med favoritgodis och ett par mysshorts som jag har på mig nu. Tack för det! Sen kom Fia.. Hon hade med sig en stor godispåse och två pysselgrejer; en pysselbok med massa klistermärken och grejer och en låda med massa pärlor som man gjorde nyckelringar av. Sen kom mamma med massa god mat och efterrätt osv. Då slapp jag en av sjukhusets måltider. Skönt!! Så nog fortsätter jag att bli bortskämd allt! 

Jag har varit och gosat med Edward här nere vid ingången en snabbis.. Gu vad man kan sakna en liten vovve på bara några dagar!! Sen har jag lärt mig att tömma kateterpåsen (äckligt), jag har myst med mina trevliga sällskap, jag och Sandra pysslade ihop en varsin nyckelring, jag har kikat Blacklist och så har jag bråkat lite med kärringen från igår. Men nu har de snälla kommit hit igen! Skönt! 

 





Här är resultatet av Fias ena pyssel.. Du får jättegärna ta tillbaka den nu om du vill ;) haha! 

Det blir nog till att somna tidigt ikväll.. Jag är så himla trött! Hoppas ni haft/har en härlig lördag! Sweet dreams! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Skönt att du orkar skriva lite :)
Vi har varit till Ockelbo, Kajsa fyller 70 år i dag. När jag kom hem klippte jag gräs o ikväll har vi varit till Ögården. Jag har också bloggat!
Många kramar till dig <3 <3 <3

Svar: Jag såg dig på fb att du var såå fin i nya kläderna! Och jag såg att du hade bloggat, kul! 💋
Evelina Nilsson

2015-07-25 @ 22:47:02
Postat av: Anonym

Wow vilka hantverk. Ser fram emot att få ha en sån någon tag som nyckelknippa till bilen 😉😜 / one musketör 😘

Svar: Kom och hämta den när du vill 😜😂🙈💗💋
Evelina Nilsson

2015-07-25 @ 23:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0