25-års kalas!

Tack alla inblandade för en supermysig dag.. Massa trevligt sällskap, massa god mat, gott fika och väldigt fina presenter! 💗 Tack bästa Mami och Thomas, Papi och Maria och Musch för hjälpen med all bakning och fix. Love you! Det blev släkten och lite så idag och så blir det girlsnight på födelsedagen den 30/7! 


















En av de finaste presenterna idag måste nästan ha varit den från lill-Elli. Han var alldeles pirrig imorse när han kom för att han hade med sig ett paket. När vi kom ut till Hedesunda gömde han den och så fick jag gå och leta. När jag hittade den berättade han stolt att han slagit in paketet själv och valt ut presenten alldeles själv. Det var massa söta armband där i. Lillhjärtat mitt! Även om presenten var otroligt fin så var det ännu mer värt att få se honom så lycklig när han gav mig den. Så himla go'


Nu ligger Elliot och sover och jag ska titta på lite tv innan jag slocknar jag också. Hoppas ni alla haft en fin kväll! 



Kommentarer
Postat av: mormor

<3 <3 <3

2015-07-19 @ 07:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0