Livingroom vs bedroom!

Idag har jag varit och tagit prover privat med tanke på hur det fungerar i sjukvården.. Det kostar massor men det är värt det. Fick svar på proverna redan på em och det visade borrelia och bartonella. Eftersom jag troligtvis har haft det i över 4 år så har den hunnit grott in sig riktigt och det har gjort att jag är så himla dålig nu. Läkaren idag kallar den för kronisk borrelia för att den är så svår att bli frisk ifrån.. Dödsdomen! Men nu ska jag dundra på med medicin och hoppas på att åtminstone de diagnoserna blir bättre. Pga min IGA-brist som de hittat på infektion kommer det troligtvis vara ännu svårare att bli frisk från B+B men slipper jag dem så är det bara endometriosen kvar och då skulle livet som sjuk vara lite lättare iaf.. Idag är en sån där dag då hela kroppen bara gör ont, feberkänsla och huvudvärken from hell.. Ögonen är migräniga och gör ont av allt.

Vardagsrummet har blivit sovrum nu! Andreas är utflugen och på onsdag kommer flyttstäd. Snart är flyttkaoset över! Då är det bara sjukkaos och skolkaos kvar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0