Fettisdagen!

Jag, brors och Edward tvärdog efter en hel dags packande och flyttande. Vi började redan kl 8 imorse. Jag vet inte riktigt vad det är som tar sån tid men det gör det iaf! Man har ju då sjukt mycket grejer.. Imorgon kommer flyttstäd! Det är lite saker kvar men dom får helt enkelt städa runt det.. Men det känns definitivt som att det blir sista natten här inatt! 

Snart kommer Amanda och Mattias hit med lite flytt-pizza.. Sen blir det dagens andra semla till efterrätt! Eftersom det bara verkar vara på fettisdagen som de har glutenfria semlor är det bara att gotta i sig så att man förhoppningsvis får nog till nästa år. Jag köpte 3 stycken till mig själv, haha! 




Kommentarer
Postat av: mormor

Full fart alltså! Vi har också ätit semlor i dag - gott :)

2015-02-17 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0