Bröllopsmässa!

Idag har jag, Fia och Ing-Marie (Fias mamma) varit på Bröllopsmässa här i Gävle. Tänk att Fia ska gifta sig med världens bästa Rickard!! Dom har bestämt sig för sommaren 2016 men jag tjatar på att de ska gifta sig redan nu i sommar.. Vi får väl se vilkens vilja som är starkast ;)

Det var roligt att se allt. Det är ju så att man blir sugen på att gifta sig själv! Men det får visst vänta... Smakade på världens godaste bröllopstårta. Hjälp! Jag ville aldrig gå ifrån den montern. Vi avslutade iaf med en fika på Java. Sjukt med folk var det! Stora-fika-dagen idag trot jag minsann.

Det blev bara kort knäppta med Fias telefon och det kan ju vara den sämsta kvalitén genom tiderna?! Sorry Fia men din telefon är sämst.. Tack för idag iaf gulliga ni. 





Nu blir det plugg, plugg, plugg. 



Kommentarer
Postat av: mormor

Kul med utflykt i trevligt sällskap!
Men det mesta känns bättre i solsken - jag städar o d går bra :)

2015-02-07 @ 15:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0