Älskade mormor och morfar!

Idag har jag och syster haft en heldag hos världens bästa mormor och morfar! De bjöd på vårat önskemål till lunch: torsk, potatis och äggsås! Otroligt gott! 

Det är inte många som kan umgås med sin mormor och morfar som om de vore vänner. Men jag har verkligen så himla roligt med dom och de förgyller mitt liv på alla sätt. Så underbart fina människor! Tack bästa ni för en mysig dag. Nu kom jag precis hem. Jag hade tänkt plugga nu men det får nog bli ett senare problem..




Ps. Mormor tyckte det var lite tokigt att jag kallade Gävles supermäklare för Haggan. Vill bara förtydliga att hon heter Malin Hagberg och att smeknamnet har med efternamnet att göra.. Så det är inte Haggan som på ett dåligt sätt utan Haggan som i Hagberg. Just so you know! Haha.. 






Kommentarer
Postat av: mormor

Ni förgyllde VÅR dag <3 Tusen tack <3 <3 <3

2015-02-25 @ 22:10:10
Postat av: Anonym

Du får kalla mig vad du vill, hälsa mormor att det inte är någon fara ❤😘. Kram 💕 från Haggan 😉

2015-02-27 @ 21:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0