Komma ikapp lite!

Sorry för dålig uppdatering.. Vi har det så himla bra på dagarna där det oftast inte finns wi-fi och på hotellrummet där vi har wi-fi vill jag hellre mysa med Johan än sitta med telefonen, så det resulterar i dåligt med inlägg! Men nu ska jag blogga ikapp lite. 

Vi har haft mest regn, men idag är första dagen med fint väder. Vi har varit iväg på snorkeltur med båt hela dagen. Vi åkte kl 8 och kom hem vid 16. 




































Och här får ni se vad dagens bästa köp är.. *trumvirvel*.. En SELFIESTICK! Haha. 


Nu ska vi sova. Imorgon har vi inga planer alls. Skönt!! 

Det springer runt hundar överallt här och det gör att jag saknar uhjälp mig extra mycket efter Edward. Lilla älskade hjärtat mitt! Men han är i trygga händer där hemma! ❤️

Kommentarer
Postat av: mormor

Det ser ju hur mysigt och gott ut som helst!!! Men hur många är ni i sällskapet?

Svar: Ja vi har det jättebra! Vi är 10 stycken totalt. Johan och jag, Johans bror med flickvän, svärmor och svärfar samt två par till som är vänner till svärisarna! 😊
Evelina Nilsson

2015-12-03 @ 16:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0